Kärringbacken



Hej!
Sedan jag kom hem från skolan har jag försökt mig på matten, ska ha prov nästa vecka. Men det går inte alls bra, är sååå trött. Ska nog vila lite och sedan gå ut till stallet. Jag red aldrig igår, men idag gör jag det. Markarbete med bommar hade jag tänkt! Kom just på att jag fick engelska läxa idag och har spanska tills på fredag, ååh... Iallafall tänkte berätta lite från dagen...
Vi hade först engelska, jobbade med Sandra, satt och pratade om våran jul och så.. Rätt chill. Sedan gick vi till kärringbacken, men vi gick först till Kajsa och bytte om. Hahaha, det var väll rätt kul. När vi slutade gick vi hem till Kajsa, vi lyssna på musik och pratade, myys. Vi tog även en massa kort. Om Sandra skickar dom till mig så lägger jag ut dom här! hehe. Uppdaterar mer ikväll, annars hörs vi imorgon!

Kommentarer
Postat av: Anna

Sv: TAAAAAACK !! Fysjutton vad glad jag blir :D

2012-01-11 @ 17:52:29
URL: http://teammittsvenska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0