Only fooling myself

Today blir det staden med Sandra. Blir nog roligt, som alltid när jag är med henne! :) Har några saker jag ska kolla på så jag får se om jag hittar något. Måste tänka på mina pengar också... hehe. Nu ska jag börja göra mig i ordning sen gå ut till stallet och se så allt är fixat, min buss går runt 1. Ja nu vet ni, förmodligen blir det ingen bloggnig förns jag kommer hem, kanske fixar något tidsinställt nu om jag hinner. see ya!



BILD 2: En knasig/knäpp bild på dig och en kompis.

Haha bjuuder jag & Sandra.



Kommentarer
Postat av: SandraMarklund.

HAHAHHAHA fyfan vad ful jag va där :(

2012-01-03 @ 11:57:20
URL: http://loveandhate.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0