Torsdag 01-12

Home from the school...
Skolan var kul! först Hemkunskap, vi gjorde scones. Jag var med klara, dom blev as goda :) Efter Lunch hade vi idrott, vi körde raketspell. Jätte kul, jag är ju grym på badminton... Eller inte... Hehe, efter det hade vi idrottsteori. Vi slutade 13:45 kanske... ? Efter skolan gick jag,Kajsa,Sandra,Alle på stan. Jag var så hungrig så vi gick på donken. Jag köpte en glass. Där träffade vi halva klassen också, blandannat Julle,Jazze och Brallan. Vi gick på The body shop,H&M och kollade runt lite. På H&M hittade jag ett par jätte söta tofflor för endast 30 :- som jag köpte, bild kommer. Linus ringde mig och frågade om vi kunde träffas, så det gjorde vi på kärnan. Vi satt mest och pratade, gick runt å så. Treeevligt. Kom hem från skolan för ett tag sedan, nu ska jag sätta mig och göra alla läxor... Kan också meddela att det inte blev någon träning för mig och Ludde, pappa ville inte köra då det blåser så mycket. Men jag ska gå ut snart till stallet. Uppdaterar soon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0