Torsdag


söta kissemissar

Dagen har varit bra! Började med hemkunskap, vi pratade, läste och på slutet fick vi baka kladdkaka. Min grupps kladdkaka blev lätt godast! hehe. Sen slutade vi, då gick jag och Malin ner på stan. Vi åkte buss, en station... lata som vi är. Men det var faktiskt svin kallt. Vi våldgästa Julia, haha. Hemma hos henne såg vi på film, pratade,dampade och lekte med hennes katt Lisa! :) Roligtroligt... Klockan tjugo i ett gick jag tillbaka till skolan för att ha utvecklingsamtal, segt! Fast jag överlevde. Sen åt mamma och jag lunch på stan... Åkte hem, såg lite på film med syster. Klockan fyra gick jag ut till stallet, fixade där. Red inte idag heller... Tur att det snart är helg så kan jag göra det! Nu ska jag göra matte sen blir det mer film.

Kommentarer
Postat av: Johanna

åh så söt bild :)

2012-01-26 @ 21:42:33
URL: http://ujohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0