You`ll ask for me



Skjuter undan spanska läxan för någon minut nu. Ludde vilade idag, hann inte rida. Kom hem klockan halv fem kanske. Fick börja med middag, åt snabbt, bytte om och åkte till dansen. Tränade i en timme och åkte hem. Det gick jätte bra ikväll faktiskt! Det blir sista träningen imorgon med hemlisen. Det blir ingen träning i alsen imorgon, det kanske inte blir det förns i februari med tanke på vädret och bilresan vi har... Men imorgon har jag låång sovmorgon och slutar två om jag inte har helt fel.. Så då hinner jag rida! Nej, nu ska jag fortsätta med spanska läxan, glömde böckerna sist så jag ligger lite efter... Uuuups, fick engelska läxa idag också.. Kan berätta för er att matte provet igår gick inte alls bra, tror jag iallafall. Prov hit och läxförhör dit. Är det bara vi som har jätte mycket prov och läxor eller? Bloggar nog inget mer ikväll så  G o d   N a t t ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0