På Scandic

Checkade nyss in på scandic, så nu sitter jag på rummet och kollar på tv! Jätte mysigt här :D Tidigare idag stannade vi på ett ställe och åt, gick vidare och kollade i stan där.. Fick med mig ett linne på någon marknad också! Bild på det får ni när jag kommer hem. Gick igenom tivoli som dom hade, var 2 nummer ifrån att vinna en fet marabou.. Haha, fast kanske var lika bra att man inte vann den? ;) mobilen dog där nån gång så tyvärr blev det inga bilder. Nej, nu ska jag gå och utforska hotellet, funderar på att passa på att träna i gymmet eller kanske ta ett dopp i poolen? :D Bjuder på en bild på mig just nu och en bild när vi åt lunch på sibylla,haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0