Storsjöcupen

Hejhej!
Min dag har varit awesomee, åkte in till storsjöcupen runt 12 med Sandra. Träffade lite folk, pratade,gick runt, kollade när dom spelade fotboll, dansade och så! Det har varit sol hela dagen, jätte härligt! :D Efter ett tag där bestämmde vi oss för att ta bussen till stan, haha medans vi stog och väntade på bussen var det några från brasilien som ville att jag skulle ta kort på dom, åsså ville dom att jag skulle vara med på kort. Haha, fattade inte så mycket vad dom sa menmen ;)
Fick med mig en tshirt från gina som jag hittade på rean, riktigt nöjd med den! bild får ni sen en annan gång.
 
Tog bussen hem 16:15, åt middag lite fort och gick ut till stallet. Red ut en sväng och hoppade sedan lite i paddocken, gick huuur bra som helst! Allt kändes jätte bra :) får se om jag åker in eller om jag stannar hemma och hittar på något annat kul? Imorgon blir det bättre uppdatering också, höörs

Kommentarer
Postat av: Sanna<3

Haha, synd att jag inte träffade dig för jag var med i storsjöcupen<3 bodde på storsjöskolan<3

2012-07-08 @ 19:14:06
URL: http://ridgalningar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0