Tävlingen igår

 
Var och tävlade på näset igår, red en LC! Gick jätte bra, han var lite osäker på framhoppningen, inte likt Ludde. Jag vet inte vad det berode på, det var nog jag som höll innan han lite för mycket innan hindret. Men jag vet inte :/ Inne på banan taggade han om, jag sket fullständigt om hur det såg ut, jag körde bara på. Han skulle runt ;) Ludde gillar att justera allt själv innan hindret, så är det bara! men ibland kommer vi för nära och ibland lite långt ifrån, något vi fortfarande tränar på! Vi var dubbelnolla och knep en 3dje plats! :D Men som sagt har vi lite små saker att träna på :) Är jätte nöjd över min lilla plutt <3

Kommentarer
Postat av: Emma s

Hejsan ! Jätte fin blogg Kolla gärna in Min och min kompis blogg Och kanske lämna en komentar ;)

2012-08-20 @ 17:04:16
URL: http://weandhorse.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0