All i see

Hej snyggingar :D
Ridit Ludde,Hämtat hö,skrivit klart min So uppsats och skickat iväg den,städat rummet, varit med Elin.. - Lite av min dag! Red Ludde runt brunkullan, allt som vanligt. Han var pigg och jätte glad! Lät han rulla på i galopp upp för backarna... Plutten <3 Var tvungen att skriva om min so uppsats så idag gjorde jag det, skönt att ha det gjort! Elin kom hit efter jag hade ridit. Vi har varit ute typ hela dagen, hahah vi hade sjuk roligt. Nu ska jag slappa lite, tagga golf med 7:orna imorgon!! eller...? Hur har eran dag varit?

Kommentarer
Postat av: Julia

Sv; Vad bra:) Min dag har varit sådär... Vad händer imorgon?

Kram

2012-06-10 @ 21:24:51
URL: http://juliaroz.blogg.se/
Postat av: wilma kullström

vi har också golf idag :oo

2012-06-11 @ 06:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0