Say you're mine

Hooolaaa!
Dagan var perfekt. Kändes som som vi hade rast hela dagen, haha nä men vi hade bild på morgonen. Jag kan verkligen inte rita eller nånting, men vi satt typ bara och pratade den lektionen. Sen hade vi rast, vi spelade fotboll. Efter det blev det en liten tipsrunda, lunch och sen matte! Fick reda på mitt betyg i matte/no, verkligen INTE nöjd. Måste skärpa till mig sen när det blir riktiga betyg... my god! Sen slutade vi klockan 2. Jag o Sandra gick ner på stan, kollade på alla glada och fina studenter som åkte på flaken. JAG VILL OCKSÅ!! Bara 5 år kvar... Mötte upp jasmine och Elin, gick på H&M och Gina. Ringde sen Kajsa som kom och mötte upp oss på stan, vi köpte glass och så :) Lovar att uppdatera er med bilder som jag sa att jag skulle, gör det nu i helgen när jag får tid istället! Nu blir det film sen sova, natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0