SOMMARLOV!



Nu har jag äntligen fått sommarlov!!
Gaah, som jag har längtat :D Awwwesome. Dagen började med att vi städade ur skåpen, vi fick glass och körde en lek "heta stolen" Sen vid Lunch cyklade nästan alla tjejer ner på stan, vi åt lunch på pause. Jag tog en kycklingsallad, hur gott som helst! Mysigt också :) Älskar er tjejer <3 Sen gick vi ner på stan lite, cyklade sedan hem till Linnea. Vi spelade fotboll, wii, lyssna på musik, fixa hår OSV. Runt 14 tog vi bussen in till stan, tog bussen hem och började göra mig i ordning. Klockan 16:30 skjutsade pappa mig till Sandra, och sen åkte vi in till kyrkan! Lyssnade på alla som sjöng, alla var jätte duktiga! Önskade att jag också kunde sjunga bra, hehehe. När allt var slut, sa vi hejdå och såå.. Kommer sakna alla jätte mycket, men vi kommer nog träffas :) Bloggar från pappas dator nu så ni får inga bilder, men ska försöka ladda upp dom ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0