Torsdag



Har varit hemma från skolan idag, var det igår också! Men idag mår jag mycket bättre :) Det är tur det för ikväll ska jag gå på bio med 3 tjejer från klassen. Längtar jätte mycket!! kommer bli aweeesome. Dom ska vara där lite tidigare för att hämta ut biljetterna, jag ska vara där halv nio. Kommer typ komma hem klockan tolv inatt, hehe. Blir nog hemma från skolan imorgon, vi ska har friluftsliv. Längdskidor, ingen bra ideé för mig att vara med.. + att jag och mamma ska in till stan för att göra allergi test imorgon. Det kan vara mycket troligt att jag är allergisk mot katterna. Hoppashoppashoppas inte att jag är det! Om jag är det så är det andledning för att jag har gått runt och varit snuvig ett bra tag nu. Ska inte göra så mycket nu, vila lite och så.. Vi ses.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0