Natti natti




Ligger i sängen med datan samtidigt som jag spelar draw something. Har blivit lite smått beroende av det spelet, haha. Det här blir sista inlägget för ikväll! ska gå och lägga snart.. Imorgon ska jag träffa Elin på stan, vi tar samma buss in! Jag har några saker jag ska kolla på och såå. Sen ska även min syster klippa och färga håret på mig, hihi. Vet inte heller vilken färg hon har köpt, hoppas det blir bra iallafall! mitt hår måste verkligen klippas, jätte slitet! Imorgon ska jag rida Ludde också. Han fick vila idag, igår tog vi en promenad. Går endast att rida på vägarna nu, paddocken är alldeles för isig. :/ det är lite synd... Vägarna här är också väldigt isiga och hårda. Går bara att skritta och kort trav. Längtar tills det blir varmare ute och all snö smälter! Sen får jag se om det är något annat som händer imorgon :) Godnatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0