Plugg plugg och mer plugg...



Idag var jag på skolan som vanligt! Jätte kul att träffa alla igen :)

Svenska-spanska-svenska-matte/no. Så såg våra lektioner ut idag. Nu sitter jag med en massa plugg. När jag var sjuk visste jag inte vad jag skulle jobba med så jag får ta itu med det jag missade nu istället, shiiiet. Fick tillbaka 2 prov idag också, gick skit. Inte nöjd alls, haha. Men nu måste jag verkligen göra klart det här! Ska gå ut till stallet och sen. Blir ingen ridning idag, blåser så mycket. På tal om blåst kan jag säga att jag inte sov ett dugg inatt. Det stormade som bara den! Typ dagmar? Juste!! Fick 2 böcker som jag beställde för någon vecka sen, äntligen! wiiho.

Kommentarer
Postat av: Wilma Kullström

Alltså, är jag den ända som kan sova HELT utan problem trots att det är storm? :o haha! <3

2012-03-12 @ 19:34:33
URL: http://wkequestrian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0