Today



Tröja Gina - skjorta H&M - Jeans Cubus - klocka Ur & penn

Hej på er!
Hinner inte blogga så mycket just nu, har massa skolarbeten att göra. Men kan berätta att dagen har varit jätte bra! Bl.a fick vi tillbaka våra svenskaprov vi gjorde för någon vecka sedan, för en gång skull blev jag nöjd över ett prov jag har gjort! haha. Jag och några kompisar bokade även biobiljetter idag tills på torsdag, vi ska se "smygpremiären" på hungerspelen! Kommer bli jätte roligt, hoppas bara att filmen är bra. Det tror jag! Have too go, see ya.

Kommentarer
Postat av: Daggis

Fin blogg!

Var med på min frågestund ;D

2012-03-21 @ 13:00:20
URL: http://daggmaskendaniela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0