Är på dåligt humör

Det är fredag och jag sitter instängd på mitt rum och surar. Är inte alls på bra humör, dansen gick skit! Av någon andledning fick jag ont i magen, hade det hela lektionen .. Nu är det dock bättre som tur är. Vädret gör mig också på dåligt humör, det snöar? och det har gjort det hela dagen. Är det verkligen maj nu? Är inte 100 % frisk ännu heller, det är också sämst. Saken gör det inte bättre att jag har fått bett över heeela kroppen som kliar som sjutton... Allt suger just nu. Ska kolla på youtube nu, one direction får mig alltid på bra humör. Uppdaterar när livet ser bättre.

Kommentarer
Postat av: Makkii

hoppas du är på bra humör snart! älskar dig joy <3

2012-05-04 @ 23:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0