Fredag



Hejsan!
Nu var det ett tag sedan jag bloggade sist. Jag har varit sjuk, är fortfarande men jag är bättre  idag. Är hemma från skolan. Dom 3 senaste dagarna har jag gått runt med feber, har kallsvettats och så... Har haft svinigt ont i halsen också.. Inte kul. Har missat massa roligt ockå. Idag har jag genrep kommer inte kunna gå på det, såå synd! Nästan det roligaste. Har show lördag,söndag också. Jag kanskekanske kommer kunna gå imorgon annars blir det bara på söndag. Ludde har fått vilat hela veckan, inte heller så speciellt bra. Det suger verkligen att vara sjuk! Och jag som är det hela tiden. Det blir nog att kolla upp det!

Idag kommer jag bara att vara inne hela dagen och slappa, se på film och äta massor med glass. Börjar bli riktigt långtråkigt nu och inte det roligaste när det är hur fint väder som helst ute. Härligt det iallafall! Nu ska jag  ta en lång duscha och fräsha upp mig lite. KRAM

Ni som har ringt/smsat ledsen att jag inte har svarat, min mobil går inte att slå på. Jag måste slå in någon puk-kod. Jag ska be pappa kolla upp det! Om ni vill något så skriv på fb :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0