Kort om dagen



Första maj redan, shit vad tiden har gått fort! Sommarlovet närmar sig :) Gud så skönt det ska bli, hihi. Idag har jag städat, solat, hjälpt till med veden, Elin kom förbi en sväng så vi pratade lite, promenerade en bit, fotat lite.. Det var nog allt? Helt okej faktiskt.

Imorgon åker jag in till stan med bussen, får se om pappa hämtar mig där eller om jag ska ta bussen till hans jobb. Han följer med mig till tandläkaren, jag tror han skjutsar hem mig om jag inte kan gå på skolan, då gör jag ju det. Annars får jag plugga hemma istället! Juuuuste, har jag berättat att jag har färgat håret också? :D min syster hjälpte mig med det. Blev riktigt nöjd faktiskt, bild får ni imorgon för nu stänger jag av datorn för idag, vi hörs imorgon ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0