My life would suck without you



Har haft en underbar dag! Skolan vad rätt chill, det har varit jätte fint väder hela dagen! Vi var ute på alla raster och spelade fotboll och en massa annat kul! Dock kunde det ha varit liiite varmare och blåst mindre ;) Efter skolan gick jag in  med Sandra och Kajsa till stan, sa hejdå till dom och mötte upp syster. Vi gick och kollade runt i affärer medans vi väntade på papi. Höll på dö ett tag där, var helt slut i benen. Kan tilläga att vi blev stalkade av någon läskig gubbe,heh. När vi kom hem åt vi middag sen gick jag ut i stallet. Tog in hästarna och gjorde iordning Ludde. Vi åkte och vaccenerade han i alsen hos Astrid! Det gick väll bra, lite drygt att åka bil bara. Ska fika lite sen går jag och lägger mig, är tröött... See yoou!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0