Once you have feelings for someone, it will always be there. You may not like them anymore, but you still care!

Hej alla bloggläsare!
Väntar just nu på att Elin ska ringa mig, hon smsade mig för en timme sen och sa att hon skulle duscha... Haha. Förhoppningsvis ringer hon snart! Förlåt för uppdateringen också. Idag har jag inga andra planer förutom att jag ska rida, och träffa Elin då. Kan berätta lite om vad som har hänt dom senaste dagarna...

I onsdags hade vi fotboll, hela skolan. 14 lag och totalt tror jag vi spela 9-10 matcher..? Mitt lag var jätte bra! Vi kom till finalen men tyvär förlorade vi på straffar. När vi slutade cyklade jag och Tova till Ica Maxi, vi köpte glass och satt i solen och åt. Sedan cyklade jag hemåt, hade dansen på kvällen så jag hann inte rida.

Igår red jag Ludde, vi red ut en sväng. Tränade mycket galopp, gick jätte bra! Sen kom Elin hit, vi gjorde allt möjligt! Mot kvällen gick vi och några andra vänner till skolan. Hm... ja :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0