Sanningar



* Jag brukar ha väldigt svårt att kolla människor i ögonen, ha ögonkontakt. Speciellt dom jag inte känner... Haha..

* Jag tycker ketchup är äckligt

* Jag är absolut ingen morgonmänniska

* Mitt humör kan ändras blixt snabbt. Från glad till ledsen till arg...

* Jag är väldigt klumpig och slår mig på saker och ting

* När jag var mindre var jag en pojk-flicka, lekte aldrig med dockor

* När jag var mindre hatade jag tårta och ville ha mat på min födelsedag

* Jag tycker det är obehagligt att sova med den där öppningen på täcket uppåt!

* När jag var mindre älskade jag alla Astrid Lindgren filmer, gör det fortfarande!

Kommentarer
Postat av: Wilma

Superfin blogg :)

2012-05-30 @ 16:53:49
URL: http://wilmafur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0