Tävlingen i ånge idag!

Har varit och tävlat i ånge idag, Det har gått jätte bra för mig och för laget! Förutom att det regnade och underlaget var skit så har det mesta varit bra. Har haft trevligt sällskap runt om mig hela dagen. Är hur trött som helst, ska snart bädda ner mig i sängen så jag skriver bara lite kortfattat om dagen.

LC
Var en stilhoppning, nollade den klassen och fick 47 poäng. Jag red som en kråka, vi hamna i fel galopp, Ludde var väldigt stark och drog efter nästan varje hinder. Ville inte sitta och dra i han så jag körde mitt egna race. Det enda jag tänkte på var att jag skulle komma runt. Ludde kändes lite tittig, annars väldigt pigg och stark. + att jag inte hade hoppat på ett tag. Så jag är nöjd!

Lag div 2
Han kändes mycket lungare nu, så jag valde att inte hoppa fram så mycket. Vi nollade den här klassen också. Det slutade med att Alsen hamnade på en 2:a platss. Wiiiho! Alla var jätte duktiga och hade humöret på topp ;)

Bilder och filmer kommer upp imorgon...

Kommentarer
Postat av: Johanna

härligt :D ska bli kul att se bilder :)

2012-05-21 @ 17:19:44
URL: http://ujohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0