Walls are coming down



Hellooo :)
Skolan var seeeeg. Fast mina underbara vänner gjorde allt helt klart mycket bättre! Som vanligt ;) Vi hade so fram tills lunch, heh ärligt fick jag inte sååå mycket gjort den lektionen... Efter lunchrasten hade vi matte, vi gick bara igenom en massa saker. Sist hade vi idrott, löpning. Vi gjorde intervaller och sånt. As jobbigt, haha! Måste verkligen börja träna mer. Såhär på kvällskvisten har jag spenderat tid med min ponny i stallet som vanligt. Men ludde var inte som vanligt, han har varit hängig hela dagen. Antagligen från sprutan igår. Han har stått stilla på samma plats hela dagen ute i hagen, han åt inte upp allt hö, inte druckit så mycket vatten. INTE likt Ludde. Tog tempen på han, lite feber. Stackarn! Bara att hoppas det blir bättre så fort som möjligt. Ska träna lite på spanskan nu, vi har prov på fredag. Kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0