Where are you now



Home today.
Igår åkte jag och mamma in till sjukhuset på morgonen, dom kunde inte göra något så då fick vi ringa till hälsocentralen. Vi fick en tid där klockan 2 så då åkte vi hem igen. Jag fick svara på frågor och göra några prover där. Det visade sig att jag har en förkylning och allergi som har blivit värre. Dom sa att allergin kan ha suttit sig på luftvägarna så jag kan även ha astma... Kuuul. Men jag fick 127834 mediciner utskrivna så jag hoppas det blir bättre nu! :) Det förklarar varför jag aldrig blir helt frisk och förkylningen blir 7 resor värre.

Igår flyttade vi även ut katterna i stallet, så nu får dom bo där ute över sommaren! Till vintern får vi komma på någon annan lösning. Visst får man lite dåligt samvete när man inte kan ta in dom när dom sitter på bron och väntar.. Men dom klarar sig där ute :)

Imorgon ska hela 7:an ut och vandra, men jag kommer tyvär inte kunna följa med. Hade faktiskt sett fram emot och tälta med vännerna :/ Men på fredag går jag på skolan. Nu ska jag bädda ner mig i soffan framför någon bra film, vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0