Dagen närmar sitt slut

 
Hejhej från en trött och sliten tjej!
Dagen närmar sitt slut, min lördag har inte varit det bästa, har varit på den sista gången av grönt kort kursen.Vi gick igenom det sista och gjorde slutprovet. För övrigt har jag små frysit mest hela dagen, usch vad jag hatar vintern. Det bästa var att få träffa lilla Essmeralda, jätte söt b-ponny som var min favorit när jag red på tanne. Såå gryymt söt! Provet gick väll ganska bra. När jag kom hem tog jag in luddisen, fixade stallet, gick in och lagade mat till hela familjen! Nu sitter vi och kollar på tv och äter lussebullar, mysss. Ska snart hoppa in i duschen och byta om till pyjamas, kanske läser igenom lite läxa om jag orkar. Imorgon blir det KM om det inte fryser på mer ute på vägen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0