Måndag + 4 senaste instagram

 
 
Hejsanhejsan!
Började första dagen efter lovet med en välbehövlig sovmorgon, inte helt fel! Skolan rullade på precis som vanligt! Nu efter middag har jag gjort klart några skolarbeten som jag har skjutit på föör länge. The typical Johanna... Har även fortsatt med att tapetsera på mitt rum, lite mindre en hälften kvar nu! bild har jag lovat er när allt är klart, hihi. I söndags var det tävling i sundsvall, första tävlingen för mig och Martina. Min singel gick inte alls så bra, är inte så nöjd över min presentation. Men par med Martina tycker jag gick jätte bra! Vi åkte ut innan semifinal men är ändå jätte nöjd, med tanke på första tävlingen och så.. Jätte mycket att tänka på, haha! Men det var iallafall jätte kul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0