My last 2 days

Igår och idag har jag varit hemma från skolan. I söndags var det KM jag är jätte nöjd över mina två rundor, hoppade 70 och 80. nollade båda och placerade mig på en 2a plats i 80. Ludde var precis som vanligt, aaas pigg och stark. Men han ville fram och över, inget kändes svårt just då, den känslan <3 samma kvällen fick jag feber, tog en alvedon och somnade. Vaknade av att jag hade svinigt ont i halsen... igår hade jag mest ont i halsen och så idag var jag hemma för att det inte skulle bli värre. Men nu känner jag mig bra och hade tänkt att gå imorgon. Har inte gjort så mycket annat än att latat mig, pluggat, sett på film. Idag tog jag fram lite julpynt också! Har haft det rätt bra ändå, tagit en paus från allting.. Men nu går allt mot det vanliga. Hade tänkt att föra över några bilder och visa er, fixar det ikväll om internet funkar, bloggar från mobilen nu, you know. Här har ni iallafall en bild från min instagram :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0