Paus från pluggandet

Tar en paus från so pluggande nu! Har varit riktigt stressigt med allt som har med skola att göra, prov hit och prov dit. Och sen har jag den där lilla fläckiga filuren i stallet som ska skötas om ;) tänk om vi människor var som björnar, åt oss feta och sen gå och sova bort hela vintern .. Hm, ja ni som känner mig vet att jag har mina random tankar. Iallafall red jag Ludde i paddocken, han gick jätte fint! Är kanon nöjd verkligen. Underlaget har frysit på nu också så det är perfekt. Jobbade igenom han mest i skritt och trav, han var uppmärksam och lydig. Är ganska så nöjd med min ridning, jag red lugnt och var mjuk i handen, minsta lilla jag blir irriterad på Ludde och blir arg känner han på en gång och bara drar tag i bettet och springer ifrån allt. Så det spelar stor roll, Ludde känner på en gång om jag har haft en dålig dag eller är lite stressad. allt kändes nästan helt perfekt idag, om jag bara kunde rida som idag alla dagar. haha.. Imorgon blir det lite mer galoppjobb om jag hinner rida, har so prov på onsdag så får se hur jag gör! Men nu hade jag tänkt att hoppa i one pieceen och inte göra nånting, kanske sätter på någon film och myser lite :) godnatt kära bloggläsare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0