Provar min dator

 
Heejsan!
Bloggar från min dator nu, jag har startat den, tagit bort nästan alla program jag har installerat förut och hoppas på att den ska funka. Har även installerat internet på den.. Det går vääldigt segt men jag hoppas att det kan funka. Såg nu också att virus skyddet har gått ut, oops. Får se till att fixa nytt sånt också då.. I helgen har jag och pappa satt upp mitt nya skrivbord, det var hur mycket som helst att göra men jag är väldigt nöjd! sen har jag ridit Ludde, städat, latat mig och sett på Gossip Girl :) Nu om min dator kommer att fortsätta att fungera i framtiden kommer jag kunna ladda upp jätte myycket bilder! bilder gör en stor del av bloggen, don't you think? Nu ska jag försöka plugga lite sen ska jag rida Ludde i paddocken innan det blir mörkt ute. Kommer att fokusera på att ha han så lugn och avslappnad! Igår var han döpigg men sammtidigt ganska så lydig emallanåt. Hinner inte blogga mer just nu, kanske slänger in ett mobil inlägg senare idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0