Saturday

 
 
Min lördag igår var riktigt bra! Jag vaknade, läste Gossip Girl och målade naglarna, chillade.. senare åkte jag och mamma in till stan, kollade igenom lite affärer. Köpte inget, men vi ska på stan efter skolan på tisdag också! När jag kom hem gick jag direkt ut till stallet och red Ludde i paddocken, gick asbra! Taggar tills klubbmästerskapet på söndag :D Senare mot eftermiddagen kom Elin till mig, vi gjorde inte så mycket speciellt, åt massa gott, gjorde fula videos, pratade, hon målade mina naglar.. Myys! Det har blivit som våran lördagstradition nu,haha. Fick dock inte så mycket plugg gjort igår = mer att göra idag tyvärr.. but today its sunday, massa tråkigt söndags göra... ha det bra, kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0