Wednesday

 
Onsdagar är verkligen inte min favorit dag, dagen man måste ta sig igenom och sen är det lite närmare helg. Fast dagarna går så fruktansvärt fort nu så det nästan är tråkigt, kanske har det med att göra att allt är så mörk och trist? Det är mörkt när jag går ut till bussen 07:15 och mörkt när jag tar bussen hem 16:15. Dock slutade jag tidigt idag, tog bussen hem redan 13:15, så det är awesome! Dagen startade med ett so prov, vilket kändes sådär. Pluggade hela gårkvällen, jag skrev på alla frågor iallfall! Sen är det bara att hoppas! Sista spanska provet nu på fredag och sen är det äänltigen heelg :D Även fast jag inte har något annat att se fram emot förutom plugg och träning, hehe. Aja, alltid skönt med lite ledigt! Snart bär det av mot dansen, var inte där senaste gången så jag har lite att ta igen nu innan uppvisningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0