Dagen

Jag hade gjort vääärldens längsta inlägg om min dag i typ en halvtimme nu och sen råkar jag radera skiten på något vis....

Min dag har iallafall varit gryyym, efter skolan följde jag och Malin hem till Elly efter skolan, vi åt mellis, lekte i snön (!) med deras söta hund, jag tog en massa bilder, jag fick även se och prova min dans dräkt som Ellys mamma näästan sytt klart, i löööv it!! Om ni har tur kanske ni få se bild sen. Senare åkte jag och Malin vidare till Julia där vi drygade ut tiden lite mer, gjorde inte så mycket mer än jagade hennes katt Lisa runt hela huset,haha. Lite senare tog jag och Malin bussen hem till mig, bytte om och gick ut till stallet på en gång. Vi gjorde snabbt ordning hästarna och tog en tur i skogen, och herregud, jag har aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv! Jag seriöst låg på Ludde och nästan grät av garv, måste göras om snart! Malin åkte hem runt halv åtta, jag försökte plugga till matteprov på torsdag men jag fick inget gjort som vanligt... Imorgon slutar jag tidigt, fixar stallet direkt när jag kommer hem, gör läxor och sen dansträning på kvällen! Nu måste jag släcka ner, godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0