Hallååå

Hallihallååå!
Nu är det sähär att min dator är trasig,helt broken! Vilket suuuger, även fast jag inte har suttit så mycket vid min egna dator sen jag köpte min iphone.. Och när jag väl sitter vid datorn så använder jag pappas jobbdator,haha. Nu har jag bärjat sakna att blogga på riktigt, inte en massa fjuttiga mobilinlägg med fula bilder, jag har blivit riktigt less på mobilinlägg.. Och jag antar att ni också har det? Får se hur vi fixar det där... Just nu ligger jag i sängen och funderar, längtar som ett aaas tills vi åker till stockholm!!! globen horse show, messan, stan, shopping osv. Och det bästa, familjen Olofsson ska också ner dit då, LÄNGTAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0