Mysmåndag

Hallååå!
Sen jag kom hem från skolan har jag inte gjort nånting, legat i sängen och funderat. Lyssnat på musik och sånt. Är på sånt humör då jag inte vill göra nånting, bara ligga i min säng och tänka. Har lust att skriva av mig lite, bloggen är ganska opersonlig just nu dessutom. Och en av anledningarna varför jag skaffa en blogg från första början är för att ha en plats där jag kan skriva ner mina tankar och funderingar. Men då skulle ni bara tro att jag är dum i huvudet eller nått,haha. Vi får se! Ludde ska få en vila idag så det blir nog bra för oss båda att ta igen lite :) och för er som undra så strök jag LB igår därför jag kände att vi hade tränat för lite.. Nu ska vi börja träna i alsen 1 gång veckan igen om det fanns plats så det blir nog bra! Ska försöka göra lite matte nu. Vi hörs, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0