Och så var...

 
... Det äntligen fredag! Slut på jobbig skolvecka, jag är aptrött. Hade planerat med några vänner ikväll men så blev det inte, men jag körde på dansen som vanligt idag, pappa hämtade mig, vi åkte hem och åt middag. Degade framför tv ett tag och sen gick jag ut till stallet. Nu så hade jag tänkt att ta en lååång varm dusch med ansiktsmask och allt. Helgen är fullspäckad. Imorgon är jag på kurs hela dagen från 11-16, det är dags för mig att ta gröntkort för att få tävla nästa år. Så imorgon blir det att kliva upp ganska tidigt och hinna rida innan jag åker iväg. På söndag om Martina kunde så ska vi träffas, gå igenom dansen och planera kläder! På måndag har jag också planerat att följa med Elly hem efter skolan och diskutera mer kläder till min singel. Som sagt, duschen väntar! har några viktiga beslut att tänka igenom också.. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0