Söndag

Hej bloggiiseeen!
Har inte haft någon tid över till bloggen idag. Vaknade tidigt,kollade ut igenom fönstret och det snöade!

På ett sett längtar jag liiite till den riktiga vintern, att få åka slalom, de "varma" vinterdagarna, mysiga dagar i stallet, sitta inne i varma kläder och bara mysa, och det bästa JULAFTON!! Nyår, och globen också om vi åker dit då.. Lite tråkigt är det väll att det är ganska långt till sommaren..

Men mer om min dag!
Red Ludde ute i skogen, det var riktigt kallt och blött. Ludde var helt gaalen. I gallopen drog han bara, och gick bara och trippade hela tiden.. Annars bra! Efter det tog jag en snabb dusch och åkte in till Martina, det enda vi gjorde var att kom på lite till våran tävlingsdans och kollade på kläder! Ser fram emot första tävlingen den 2 november :D runt 6 tiden fick jag skjuts av pappa hem, åt middag och gjorde matte läxa.. Sen har jag inte gjort så mycket mer! :) nu ska jag se klart det sista av solsidan, ni får ha det så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0