waaazuuupp

 
Hellooo, wazzuuup gajjsss? själv sitter jag och funderar på vad jag ska göra på lovet, shiit bara 2 dagar kvar tills lov nu! okej, 1 vecka men ändååå, en av dagarna är iallafall inplanerad med Julia och Malin. Sen måste jag försöka jobba och sammla ihop lite cash, är heelt pank! not good.. Annars då, såg ni på hollywood fruar igår? jag gjorde, asså gunilla, hon kan inte ha alla hästar hemma.. Hahah jaja, ska strax byta om,packa väskan och åka in på dansen. Egentligen vill jag bara krypa ner i sängen och sova. Det är mörkt och kallt ute, känns som om det är vinter.... Är rätt så avundsjuk på en kompis som ska åka till room på lovet, fast mitt lov kanske också blir ganska så bra ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0