Grym dag!

 
Hejsan!
Dagen har varit grym, umgåts med dom bästa! Det är fredag, me looove. Även fast jag är alltid riktigt trött på fredagar ;) Vi har fått nya lärare i spanska och musik, stor hiss till det. Efter skolan cyklade jag och Julia till ica maxi, köpte massa fredags gott, sen skjutsade hon mig till dawes, dansade där och fick sen skjuts av papi hem. Nu har jag bara tagit det lugnt och sett på film. Ska snart gå ut till stallet, pussa på Ludde och ge han kvällsmat. Ihelgen har jag sagt nej till planer, jag måste jobba och tjäna ihop pengar. Ska renovera mitt rum lite så jag håller på att planera det och så. Sen måste jag rida och plugga... Mycket tid åt det nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0