Math, get a life we have our own problems

  
tigger lite följare på instagram, följ mig där om ni vill: Jledstrom
 
Heeej!
Precis hela min eftermiddag gick åt plugg, håller fortfarande på med min svenskauppgift som skulle vara klar i fredags och jag är fortfarande inte klar. Fast snaaart ska jag bara renskriva den. Vi har 3 prov nästa vecka och jag måste lägga ner all min tid som blir över på de, mycket att stå i just nu! Fick hoppa över träningen idag, ska snart gå ut till stallet och gosa med Ludde och ge dom natthö! För övrigt har jag inget speciellt att säga, hade utvecklingssamtal idag, och istället för att åka hem så gick jag på stan med Sandra en liten kortis, jag köpte lite småsaker sen var hon tvungen att gå så jag gick tilbaka till skolan för att dryga ut lite tid... Nu måste jag sticka! Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0