Nytt golv

 
Heej bloggisen!
Hela dagen har jag och pappa tagit bort lister, kastat ut mitt gammla golv och laggt in nytt! Fast hela golvet är inte klart än, längtar tills det blir det! Kommer bli jätte fint när vi har köpt nya möbler och jag får inreda lite! :D Internet funkar inte på min mobil, provade att göra ett mobil inlägg men det funkade inte. iallafall har jag faktiskt inte gjort så mycket mer idag... Imorgon ska jag och mamma in till stan, kolla ut några fina tapeter. Sen så får vi se om hon kanske släpper av mig hos Martina om hon kunde. Vi ska tävlingsdansa tillsammans så vi ska välja ut kläder och komma på 2 åttor. Har inte tid att skriva mer nu, ska gå ut och rida min ponny nuu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0