Update

 
Hej käraste ni!
Har skrivit om det här inlägget 48934 gånger nu, har ingen aning om vad jag ska skriva. Ingen inspiration alls. Men tack till er som fortfarande läser min utråkande blogg titt som tätt. Det enda roliga jag har att berätta var att jag tävlade i matfors med Ludde igår, hoppade 80 och 90. Fick ett ner i båda klasserna, Ludde som ALDRIG bruka riva? say whaat? Aja, 90 kändes mycket bättre, fick mer flyt och allt. + Det var våran 90 debut för iår :D Han kändes väldigt trött men kämpade ut till det sista, himlans nöjd! <3
 
Ludde har fått vilat idag lika imorgon, lägger ner den tid som blir över på skolaarbeten och så.. Nu ska jag fortsätta att kolla på x-faktor och sen ta en dusch, ha det fint! kyssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0