3 år tillsammans

 
Samma dag, samma månad, 3 år senare.. vad hände? Min lilla fläckiga ponny <3
 
Heeeej!
Idag firar jag och Lauwtje våran 3 års dag tillsammans. För hela 3 års sen rullade lastbilen in på våran uppfart, och en ponny som inte var så mycket till ponny klev ur. Det jag inte visste då var vilken resa som väntade. Dom här 3 åren har varit helt fantastiska! Det vi har gjort har vi byggt upp tillsammans. Det har varit långt ifrån lätt, tagit mycket tid, kraft och slit. Ludde har lärt mig inprencip allt jag kan idag, gett mig bättre självförtroende. Jag har utvecklats enormt inom ridningen sen jag fick Ludde. Jag vet att dagen då jag inte kan kalla Ludde min längre kommer, för Ludde ligger nämligen ute på annons. Det är dags att gå vidare och släppa taget. Jag försöker ta vara på all tid vi har tillsammans och inte försöka tänka på det så mycket... Har börjat skriva ett långt inlägg om hela vår resa tillsammans, med jätte många fina bilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0