Den perfekta bloggen?

 

Hur är egentligen den perfekta bloggen? Jag lägger inte ner fleeera timmar varje dag på min blogg, skriver inte långa krönikor och massa åsiktsinlägg. Jag har min blogg lite som en dagbok, kunna ladda upp bilder jag har tagit, skriver lite kort om min dag blandat med det jag älskar, hästar,dans, foto & mode. För att sen kunna kolla tillbaka på allt.. Vad är det som gör en blogg levande, som ögon dras till och kommentarerna rullar in.

 

Jag själv tröttnar fort på modebloggar, sexiga poser mitt ute i gatan, seriuos face, nya outfits varje dag. Och såklart den perfekta kroppen. Det kollar jag bara igenom fort sen har jag tröttnat. Visst, nån gång ibland kan jag kolla in, få lite inspo. Men inget jag direkt följer eller kollar in varje dag.

 

Min första blogg var en hästblogg, skrev om ridpass,collage med outfits, uplägg och det vanliga. Visst det var jätte kul att driva en hästblogg, lägga upp massa bilder och videos. Det blir som att följa en resa, med häst och ryttare. Se utveckling, motgångar och framgångar. För att man ska tycka det är intressant måste man såklart vara jätte intresserad, annars tröttnar man fort..

 

Eller är det 2013 trenden, fota perfekta smoothies, frukter, youghort med bär, på perfekta tallrikar/glas i fina sängkläder. Every day, olika positoner och vinklar, Healtyyy healty, jag är en nyttigpelle och nu vet alla ni de, alla som bryr sig.

 

Så vad är det egentligen som behövs för att driva den perfekta bloggen som läsare dras till? Jag tror att det är en mix av alltihop, det man gillar, vardag, bilder och kanske något åsiktsinlägg då och då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0