...

 
Ville blogga men sen kom jag på att jag inte har något intressant att skriva om alls... Red luddis i paddocken medans Rebecka filmade, några som är intresserade av Ludde ville ha filmer. Så nu är det fixat! Efter det red jag Felix, gick bra som vanligt. Den hästen alltså, heeelt amazing. Finns inget att klaga på alltså. Men Luddis är fortfarande bäst, hihi.
 
Satt och såg en film med familjen som heter war horse tror jag, men jag gick där ifrån. Klarar inte av sorgliga filmer som har med hästar att göra, eller djur över huvudtaget. Börjar bara böla och sen går jag runt och tänker på det hur länge som helst, haha. Imorgon är det sista dagen på dagiset, hoppashoppas jag klarar mig från förkylningar och allt annat skit, känns inte så bra heller att jag inte har haft vattkopper innan, är jätte rädd att bli smittad. Vore inte det roligaste.. Men sen är det snart helg, på fredag ska vi ha sleepover hos en kompis. Kommer nog bli riktigt naaayz. Men nu väntar en dusch sen sängen, kraaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0