Holding out for a hero

Bild från idag pay and jumpn/söta bambis jag fota/och liiilla luddis
 
Hejhejhej
Har haft fullt upp idag, först hjälpte jag Rebecka och var kamerman på pay and jump. Sen åkte vi hem, åt lunch och så. Efter det skjutsade pappa in mig till dansträning i 1 timme, åkte sen hem igeeen. Då var det en familj som var hos oss och skulle provrida Luddis. Så bytte om fort för att gå ut till stallet, Ludde skötte jätte bra. Sen kom det en till familj direkt efter. På med all utrustning och ut igen. Först blev han lite less men annars tyckte han bara det var kul. Hemmet är såklart det viktigaste, och att ryttaren ska passa. Och jag får såklart välja vilka det känns bra med. Tror inte dom här var dom rätta, men vi ska fundera höra och så. Fick precis just reda på att någon ny hade ringt. Kan inte fatta att min lilla luddeboi är tillsalu och är inom snar framtid inte min längre. Usch kan inte tänka så.. Den 9:onde har jag haft luddis i 3 år, dom roligaste åren i mitt liv har det varit. Ska poppa lite popcorn och tjocka mig framför tv och fortsätta face tima with my friends, gråta att skolan börjar och dvs praaaaaaao. Vill intääääääää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0