Im a dreamer

 
Tjoooosan
Skyller på att det är lov när det kommer till uppdateringen, hehe.. Snart är lovet slut, tråkigt nog. Önskade att det aldrig fanns något slut när det kommer till lov. Vill att dom ska vara för evigt! Hittills har mitt varit rätt så bra, igår och idag har vi åkt massa skoter i fint väder. Drog världens faceplant idag btw, så nu ser du ut som jag har varit i slagsmål, är röd och har skrubbsår överallt, bli inte rädd om ni ser mig strosa runt någonstans. Imorgon har jag mycket stuff att fixa, saker som jag går och skjuter upp hela tiden. Men måste fixa dom så jag hinner träffa Kajsa och Sandra. Kul föressten att statiskten going upuup :)
 
Går och drömmer mig till sommaren varenda dag, alla klädaffärer har fått in fina vår/sommar kläder, vill bara ta med mig allt och gå bara där ifrån, kollar på filmer som är inspelade mitt i sommaren, och dreglar över alla bilder på weheartit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0