My iphone

Jag lägger inte upp alla bilder jag tar på instagram, skriver inte ut allt jag gör på bloggen heller. Det skulle bli aldeles för tråkigt i skutändan om jag gjorde det. Så tänkte att jag skulle göra ett collage med några bilder från min mobil och lägga upp här. Nu hade jag inte så många intressanta bilder i mobilen, brukar överföra dom till datan och sen radera så det inte blir fullt och jag istället kan ta nya. Aja

Gammal bild från maskerad på skolan/hur jag känner varenda morgon/ fin kväll jag gick igenom stan/jag lagade middag till 7 pers, rätt lyckat faktiskt/jag bakade bullar/gammal bild som ni säkert sett, på holidayclub/sötaste Luddis/sjukt ful bild på mig, men yolo. Jag och Malin körde skoter/mitt påskägg fyllt med lysmelk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0