Sommarlov, gymnasium?

Hejhej!
Vaknade nyss från en powernap, är tröttare än vad jag var innan, haha. annars är det väll bra med mig, är lagomt less på vädret bara. regnigt,blött, och lerigt överallt. En heel sjö i våran hage så Ludde är helt strandsatt, stackarn. Imorse hade vi löpning och intervaller som idrott, sjuukt jobbigt med det gick bättre för mig än vad jag trodde det skulle gå. Så min kondis måste ha blivit liite bättre iallafall.. För övrigt pratar vi om sommarlov och gymnasium typ hela tiden, börjat inse att det inte är långt kvar nu.. Känns inte heller så bra med mina betyg, eller i matte/no då. Måste verkligen skärpa till mig nu och höja alla mina betyg! Lägga ner mer tid och ta skolan mer seriöst. Vill ju komma in på ett bra gymnasium.. Ska skynda mig ut till stallet en sväng innan jag åker iväg på dansen, ciaoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0