We are young

 
Häälloo
Igårkväll hade vi sleepover några tjejer i klassen hemma hos Linnea. Så direkt efter min dansträning tog jag bussen till henne. Missade helt och hållet när jag skulle kliva av, så åkte typ 5 hållplatser för långt. Så det blev en liten extra powerwalk. Aja, duschade och bytte om direkt, sen åt vi tacos och chokladfondue med massa goda frukter till efterrätt. Pratade och hade riktigt mysigt! Vi gjorde massa skoj, cyklade runt kvarteret, åt massa gott och såg på film halva natten, sminkade världens fjortissminkningar på varandra. Vi vaknade dock rätt tidigt iallafall, men låg kvar i sängarna ett tag och bara pratade. Gjorde våfflor till Lunch, åt ännu lite mer och hade wii duell tills vi skulle åka hem. Sen dess har jag ätit middag, latat mig i soffan framför the vampire diaries. Ska snart ut till stallet och rida. Kraaamar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0