Appar?

 
 
Är det någon av mina fina läsare som har några bra spel tips för iphone? Helst gratis då jag tycker inte att det är värt att kosta på någon app som jag ändå i slutändan tröttnar på och sen raderar. För spelade jag som många andra candy crush. Men jag fastnade på olika banor heeela tiden, hade inte det tålamodet så jag tog bort skiten. Annars brukar jag faktiskt inte använda så många appar. Brukar sitta och redigera några bilder och fixa ramar och allt möjligt krims krams i olika fotoappar. Det tycker jag är skit kul! Bra tidsfördriv dessutom. Om ni inte har några just spel tips får ni gärna tipsa om andra appar :)

Kommentarer
Postat av: Vilma

Instagram!! heheh

2013-08-20 @ 00:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0